گزارش کنسرت رضا صادقی در تهران + عکس

اولین تجربه رهبری ارکستر رضا صادقی در تهران

رضا صادقی پس از وقفه ای چند ماهه در تهران به روی استیج رفت و گلچینی از قطعات جدید و خاطره انگیزش را اجرا کرد. این کنسرت نخستین اجرای رضا صادقی در سال ۹۷ در تهران بود که در تاریخ ۲۷ تیر و در دو سانس در سالن همایش هاى برج میلاد برگزار شد، رضا صادقی که خود رهبری ارکسترش را بر عهده داشت، با گروه جدیدش همراه با بانوان نوازنده به روی صحنه آمد.

سلطان مشکی پوش برخلاف کنسرت های گذشته اش، با آهنگ «احساس رویایی» به روی صحنه آمد.

صادقی پس از اجرای این آهنگ گفت: همیشه به حکم باورم حرف میزنم و هیچ وقت دنبال امضا نبودم، خیلی وقت ها حرف زدم و امضای باطلم خورده است، اما این حرف ها را می زنم چون دلم می خواهد، اینکه این صحنه ها پابرجاست به حرمت آنهایی است که جان دادند تا ما جان بگیریم، قهرمان هایی که نه منت سرمان گذاشتند نه سرمان غر زدند، شهدا و جانبازان، هنرمندانی که روحشان را تقدیم کردند و از تمام وجودشان برای مردم گذاشتند، هنرمندانی که کنسرت می گذاشتند و به فکر دو روز بعدش نبودند که چه می شود و لبخند روی لبانشان بود، هنرمندانی چون ناصر عبداللهی، استاد بابک بیات، مرتضی پاشایی که طول زندگی اش کم بود اما عرض خاطرات وسیعی برای مردمش ساخت، لطفا به احترام این عزیزان و پدر و مادران این جمع ۱۵ ثانیه بایستید و تشویق کنید.

رضا صادقی پس از اتمام صحبت هایش، قطعه «حال بارون» را به عنوان دومین قطعه اجرا کرد

سهراب بنیادی نوازنده ی ویولن در بخشی از کنسرت و قبل از اجرای قطعه «عاشقیت» به اجرای تک نوازی پرداخت و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت ‌و سپس این قطعه اجرا شد.

رضا صادقی آخرین تک آهنگ منتشر شده اش با نام «دیوونه خونه» را که یک ماه قبل منتشر شد، با شور و حال خاصی اجرا کرد.

قطعه پر طرفدار «تو بامنی» دیگر قطعه ای بود که با همراهی خوب هواداران اجرا شد و در ادامه «بغض ترانه» به آن گره خورد.

در هنگام اجرای قطعه «مشکی رنگ عشقه» مژگان ابوالفتحی نوازنده پرکاشن با شور و حرارت خاص خود هواداران را به وجد آورد.

صادقی در این کنسرت نیز قطعه ای بندری اجرا کرد و با خواندن آهنگ «دل بی غم» جو خاصی را در سالن ایجاد کرد.

قبل از اجرای قطعه «عاشقتم» غزال آخوندزاده نوازنده ی پیانو با اجرای سلویی به هنرنمایی پرداخت و در ادامه این قطعه با همخوانی کم نظیر حاضرین در سالن توسط رضا صادقی اجرا شد.

«رفیق قدیمی» آخرین قطعه ای بود که رضا صادقی با اجرای آن با هوادارانش خداحافظی کرد.

احساس رویایی، حال بارون، دلخوشی ساده، یعنی درد، من و یادت، دیوونه خونه، همه اون روزا، نفس، وایسا دنیا، عاشقیت، من دوسِت دارم، تو با منی، بغض ترانه، گمونم، مشکی رنگ عشقه، عاشقتم، ادعا، دل بی غم (بندری)، رفیق قدیمی قطعاتی بودند که رضا صادقی به همراه گروهش در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

رضا صادقی در پایان و قبل از خداحافظی از تمدید کنسرت تهران در روز ۸ شهریور خبر داد.

گفتنی است در سانس اول این کنسرت الیاس یکی از طرفداران رضا صادقی که در ویژه برنامه ی تحویل سال شبکه یک حاضر شده بود و رضا صادقی را پدر خود نامیده بود، با همراهی رضا صادقی آهنگ «نفس» را خواندند و به این ترتیب رضا صادقی به قولی که در این برنامه داده بود عمل کرد.

علی انصاریان، معین راهبر، حمید سپیدنام ( مستر تیستر)، بابک بابایی، شهراد امیدوار، علی ضیاء، مهدی دارابی (هوروش بند)، بهار ایروانی، پیمان حسینی (دروازه‌بان‌ فوتبال ساحلی)، مرتضی حسینی ( مجری) از جمله مهمانان رضا صادقی در این کنسرت بودند.
مجتبی شکاری (گیتار باس)، مجید قدیانی (کیبورد)، حامد همتی (پرکاشن)، سهراب بنیادی (ویولن)، نگین پارسا (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مرسل وطنی (ساکسوفون)، مژگان ابوالفتحی (پرکاشن)، مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد)، ژاله طوسی (ویولن سل)، غزال آخوندزاده (پیانو)، فرنوش باقری (عود)، رامین زواری (درامز)، آرین قیطاسی (ساکسوفون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، علیرضا میرآقا (ترومپت) و رامین براتی (ترومبون) به رهبری رضا صادقی، اعضای ارکستر مشکی پوشان در این کنسرت بودند.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه سری اول عکس های مونا فاضلی از این کنسرت را شاهد باشید:

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی