قدرت نمایی رضا صادقی در برج میلاد با فصل تازه اش

قدرت نمایی رضا صادقی در برج میلاد با فصل تازه اش

رضا صادقی ۲۷ تیر ماه در دوسانس با بند مشکی پوشان که با رهبری خود او هدایت میشد به روی صحنه رفت.
اقای مشکی پوش برای اولین بار در تهران رهبری ارکسترش رو خود برعهده گرفته بود و تنظیم های متفاوت و پرانرژی به تیم خود تزریق کرده بود.
برخلاف چندسال گذشته که کنسرت با اهنگ کلافه شروع میشد اینبار رضا صادقی با اهنگ “احساس رویایی” به روی صحنه آمد و کنسرت را آغاز کرد.
حضور نوازنده های خانم برای اولین بار در گروه مشکی پوشان از نکاتی بود که مورد توجه رسانه ها نیز قرار گرفت و حمایت رضا صادقی را از هنرمندان خانم نشان داد.
در ادامه اهنگ های جدید از جمله “نفس” _ “عاشقیت” _”گمونم” و ” دیوونه خونه ” که با عنوان فصل تازه رضاصادقی منتشر شده اند توسط اقای مشکی پوش ارائه شد.
توبامنی _ دلم برات تنگ شده جونم_ مشکی رنگ عشقه_ منو یادت _ همه اون روزا _ ادعا _ دل دلا(بندری) _ یعنی درد _ حال بارون _ من دوست دارم _ دلخوشیه ساده _ عاشقتم _ وایسا دنیا _ رفیق قدیمی… از دیگر قطعاتی بود که اقای مشکی پوش به همراهی گروه مشکی پوشان برای حضار اجرا کردند.
همچنین این کنسرت مهمانان ویژه ای داشت از جمله علی انصاریان ، علی ضیا، مهدی دارابی ، پیمان حسینی ، الهه حصاری ، شاهین صمدپور ، بابک بابایی ، شهراد امیدوار
رضا صادقی در پایان این کنسرت خبر تمدید کنسرتش را در روز ۸ شهریور به هوادارانش داد.
اتفاق جالب این کنسرت حضور الیاس پسری که در برنامه تحویل سال شبکه یک ارزو کرد پدری مثل رضا صادقی داشته باشد و روزی با او در کنسرتش بخواند بود. اقای مشکی پوش که قول حصور الیاس در اولین کنسرت تهرانش را داده بود به وعده اش عمل کرد و اهنگ ” نفس ” را با الیاس همصدا شد.
اقای مشکی پوش همانند کنسرت های قبلی باوجود خستگی اجرای دوسانس، چند ساعت در کنار هوادارانش نشست و با آنها عکس یادگاری گرفت‌.
متن : سیدسعید احمدمیری

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی