برج میلاد شاهد قدرت نمایی رضا صادقی

اقای مشکی پوش شبی فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم زد

اولین کنسرت رضا صادقی بعد از ماه محرم و صفر هشتم آذر در برج میلاد برگزار شد. این کنسرت به همت شرکت اوای هنر در دو سانس به روی صحنه رفت.
رضا صادقی همچون کنسرت های اخیرش با اهنگ کلافه به روی صحنه امد. پس از اتمام این اهنگ اقای مشکی پوش به رسم همیشگی از شهدا و جانبازان و هنرمندان از دنیا رفته از جمله ناصر عبداللهی _ مرتضی پاشایی_ حبیب_ خسرو شکیبایی یاد کرد.
در ادامه برنامه رضا صادقی به اجرای اهنگ های اخرین البومش بنام یعنی درد و چند ترک از البوم های قبلی نیز اجرا کرد. سوپرایز اقای مشکی پوش برای هوادارانش یک قطعه ریتمیک به نام ( دلخوشی ساده) بود که برای اولین بار در این کنسرت اجرا کرد. همچنین تک اهنگ پاییز جاری و تو که حساسی که به تازگی منتشر شده است نیز برای اولین بار اجرای صحنه ای شد.
اهنگ های فراموش_شرم_منو یادت
_حال بارون_همه چی خوبه باتو_من دوست دارم_ بخند_همه اون روزا_وایسا دنیا_بغض ترانه_ عاشقتم_یعنی درد_ مشکی رنگ عشقه_میخوامت و چقدر دوستت دارم خدا از دیگر اهنگهایی بود که رضا صادقی اجرا کرد.
اتفاق جالبی که در این کنسرت رخ داد حضور علی عبدالمالکی روی صحنه کنار رضا صادقی بود. قبل از شروع اهنگ بخند رضا صادقی از علی عبدالمالکی درخواست کرد که به روی استیج بیاید و این اهنگ را باهم بخوانند. این اتفاق باعث به وجد امدن هواداران شد و یه اتفاق زیبا و به یاد ماندنی را رقم زد.
برزو ارجمند _ مریم کاویانی _ الهه حصاری _ پرویز برومند _ رزیتا غفاری و یاحا کاشانی از دیگر مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

متن : سیدسعید احمدمیری

 

 

نظرات

2 پاسخ به “برج میلاد شاهد قدرت نمایی رضا صادقی”

  1. شراره مهاجرى گفت:

    یک شب عالی و پر از انرژی . ممنون از عمو رضای عزیز برای رقم زدن این شب خوب . امیدوارم همیشه در صحنه ها بدرخشند

  2. بنده خدا گفت:

    با سلام ، تصاویر بسیار ضعیف – تنوعی وجود نداره ( از پشت صحنه ورود و خروج مردم . پشت صحنه مهمانان – پشت صحنه خواننده . نمای سالن در بعد های مختلف . مردم . دوستداران خواننده . نوازنده ها مثلا بادی کیبورد و و و ….
    بیشتر تلاش کنید . از رضا صادقی انتظار بیشتری میره . چندین سال گذشته خیلی بهتر بود پایگاهای اطلاع رسانی رضا صادقی
    برای تجربه حتماً از دوستان گذشته . سایت های دیگر خواننده ها استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی