واضح و رسمی بگویید ممنوع الکار هستم یا نه!

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در گفت‌وگویی ویدئویی با رسانه‌ها خبر ممنوع‌الکاری خوانندگان پاپ را تکذیب کرد و آن را شایعه‌سازی رسانه‌ای و تلاش برای التهاب آفرینی دانست.

ساعاتی پس از این گفت‌وگو، رضا صادقی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد و خطاب به او نوشت:« آقای وزیر محترمِ پاسخگوی فرهنگ، عرض سلام
مصاحبه ای از شما دیدم که تلویحا و صرفا شفاها از هنرمندان و خوانندگان برای بار چندم حمایت کردید و باز فرمودید ممنوع الکاری و … فرافکنی برخی رسانه هاست و چیزی باشه همان موقع رسما اعلام می شود.
بنده به شخصه رسانه ها رو همواره حامی و همراه و صدای مردم و هنرمندان دیدم اما اگر حرفشان صحیح نیست که هست از شما خواهش می کنم بدون هیچ رودربایستی به بنده در رسانه ها پاسخ بدید که اگر بنده ممنوع الکار نیستم پس چرا جلوی فروش بلیط شهر سمنان گرفته شده و هیچ کس پاسخگو نیست؟!
چرا از ۲۰ اردیبهشت تمام فعالیت های من رو متوقف کردن و جوابی هم از کسی نگرفتم؟
بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر میشن و به همین دلیل من دو‌ هفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم و امروز مواجه شدم با بیان اینکه کل مطلب شایعه است و …
لطفا خیلی واضح و رسمی بفرمایید در رسانه ها که بنده در حال حاضر ممنوع الکار و ممنوع الخروج هستم یا خیر؟! تا تکلیف بنده و رسانه های به قول شما فرافکن مشخص شود»

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی