رضا صادقی برای مردم خوی به روی استیج رفت

کنسرت رضا صادقی ۲۵ بهمن ماه و برای کمک به مردم زلزله زده شهر خوی در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

خواننده محبوب موسیقی پاپ پس از وقوع زلزله خوی از برگزاری کنسرت خیریه برای همراهی و کمک به مردم زلرله زده ی شهر خوی خبر داد و اعلام کرد تمام عواید این کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد.

این کنسرت با استقبال خوب هواداران رضا صادقی همراه شد و تمامی بلیت های هر دو سانس آن در فاصله چند روز مانده به برگزاری کنسرت به فروش رسید.

رضا صادقی با اجرای قطعه کلافه (سر درد) به روی استیج آمد و پس از اجرای این قطعه گفت: «خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که دعوت ما را برای این اتفاق جذاب و کار خیری که قرار است از قلبمان برای مردم خوی رقم بخورد پذیرفتید. لطفا خودتان را تشویق کنید. من همیشه گفته ام که یکی از بزرگترین ستاره‌های روی دوشم این است که حس می‌کنم خدا یک جورایی همیشه در آغوشم گرفته و با این بودن شما، مطمئن‌تر هستم از اینکه خدا خیلی محکم‌تر مرا در آغوش گرفته است.»

پس از این صحبت های اولیه رضا صادقی، قطعه «عشق تویی» اجرا شد.

صادقی قبل از اجرای قطعه «نفس» با یاد کردن از رفیق قدیمی اش علی انصاریان گفت: «چند روز پیش سالگرد پرواز دوست ۲۰ ساله من، علی انصاریان بود، دوست دارم به افتخارش یک دست ویژه بزنید، رفتنش را هرگز باور ندارم، شاید به صورت فیزیکی او را نبینیم اما در قلب ما هستند، مثل همیشه دوست دارم این آهنگ را اول به علی تقدیم کنم و بعد شما که انقدر با عشق هستید.»

صادقی در بخشی از کنسرت به معرفی خانم فاطمه دانشور رئیس موسسه مهرآفرین پرداخت و گفت: «این زن قدرتمند کسی است که سال‌های سال به من افتخار داد که همراهش باشم و در ماجرای رنگ لبخند و کمک به مردم خوی نیز مرا همراهی کرد.»

در بخش دیگری از این کنسرت رضا صادقی قطعه جدیدش با نام «شانس آخر» را اجرا کرد که با همراهی و همخوانی مخاطبان همراه شد.

صادقی در ادامه اعلام کرد که از فراخوان «رنگ لبخند ۳» و با مهر و محبت همه مردم، ۳ میلیارد تومان اقلام غیر نقدی به دست زلزله زدگان خوی رسیده است.

اجرای قطعه «من و یادت» یکی از جذاب ترین بخش‌های کنسرت بود و مخاطبان با هیجان خاصی این قطعه را همخوانی کردند.

صادقی همچنین به مناسبت روز جهانی عشق قطعه «همه اون روزا» را اجرا کرد.

در بخشی از این کنسرت مرد مشکی پوش به خاطره بازی با هوادارانش پرداخت و قطعات نرو، تو با منی و بغض ترانه را به صورت ترکیبی و با همصدایی ویژه حاضرین در سالن اجرا کرد.

«وایسا دنیا» آخرین قطعه ای بود که توسط رضا صادقی و بند مشکی پوشان اجرا شد و صادقی پس از اجرای آن با دوستدارانش خداحافظی کرد.

مهران غفوریان و الناز ملک بازیگر سریال «سقوط» از جمله مهمانان ویژه رضا صادقی در این کنسرت بودند.

رضا صادقی پیش از این برای بلایای طبیعی در استان‌های لرستان، گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و… نیز فراخوان هایی را برای کمک به مردم آسیب‌دیده آن مناطق صادر کرده بود و این بار نیز با برگزاری کنسرت خیریه تحت عنوان «فراخوان هنر برای همدلی با مردم خوی» توانست براى کمک به مردم زلزله زده و اصیل و باشرافت خوى پیشقدم شود.

کلافه (سر درد)، عشق تویی، نفس، تو کی هستی، بمونی برام، گمونم، شانس آخر، فرض محال، من و یادت، یکیو دوست داشتم، همه اون روزا، نرو، آشنا، بغض ترانه و وایسا دنیا قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

مسعود نوروزی، فراز نصیری، آرتین عیدیان، حدیث کرمی، مریم غفاری، ماهرخ شریف زاده، کارن سعادت، احمد جمشیداف، شجاعت شفائی و آرمین امیری به رهبری رضا صادقی گروه ارکستر مشکی پوشان را تشکیل می دادند.

این اجرا به همت شرکت فرهنگی هنری لیما و به تهیه کنندگی میلاد ماهان راد برگزار شد.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه گزارش تصویری این کنسرت را از قاب دوربین امیرحسین باسره مشاهده کنید:

 

نظرات

یک پاسخ به “رضا صادقی برای مردم خوی به روی استیج رفت”

  1. عبدالرضا میرانی طراده گفت:

    باسلام خداقوت عموی رضای جانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی