در آغاز سومین دهه از فعالیت هنری / آقای مشکی پوش همچنان درخشنده و پرقدرت

رضا صادقی

ترافیک سنگین روزهای کاری-هنری رضا صادقی از قطعات جدید تا شروع مجدد کنسرت ها در داخل کشور و تور بزرگ کنسرت ها در سطح بین المللی

رضا صادقی خواننده خوش سابقه و مولف موسیقی پاپ که در دو دهه اخیر جزو پرکارترین هنرمندان حوزه موسیقی داخلی کشور می باشد، بعد از دو سال دوری اجباری از صحنه این روزها با تدارک دیدن اتفاقات ویژه می‌خواهد با دستی پر مخاطبانش را سورپرایز کند.

صادقی که اواخر اسفند ماه سال گذشته آلبوم حواست به من باشه را به بازار ارائه کرد و در فاصله کمتر از دو هفته عنوان “پرفروش‌ترین” اثر پاپ در سال ۱۳۹۹ را کسب کرد بعد از وقفه ای کوتاه بیست و سوم آذر ماه جدیدترین قطعه خود را با نام “بمونی برام” منتشر خواهد کرد.
از نکات جالبی که در مورد این قطعه ی عاشقانه می توان اشاره کرد همفکری آقای مشکی پوش با هوادارانش در خصوص انتخاب نام ترانه و ساخت موزیک ویدئوی آن می باشد.

طی هفته های اخیر مرد جنوبی موسیقی پاپ در صفحات مجازی خود بخشی از تمرینات آماده سازی ارکستر جدیدش را برای کنسرت های آتی به اشتراک گذاشت.
وی که از اواسط دهه نود، خود رهبری ارکستر مشکی پوشان را عهده دار شده است، اینبار نیز با تشکیل یک بند جوان و مستعد در کنار استفاده از بانوان هنرمند در بخش نوازندگی و فضای جدید تنظیم قطعاتش انرژی تازه ای را به روحیه اجرای صحنه ایش افزوده است.

صادقی که بیش از بیست سال روی صحنه های متعدد داخل کشور و همینطور بین المللی حضوری پرشور و هنرمندانه داشته، همواره طرفدار و مشهور به اجرای زنده موسیقایی به دور از پلی بک و ارکستر لپ‌ تاپی می باشد.

با قوت گرفتن خبر برگزاری مجدد کنسرت های موسیقی در داخل کشور از زمستان امسال، مخاطبان صادقی بیشتر از هر زمان دیگری مشتاق پایان دلتنگی و همصدایی مجدد با آثار جدید و دیدن اتفاقات قدرتمند موسیقایی بند جدید مشکی پوشان می باشند.

نخستین کنسرت گروه مشکی پوشان بعد از دوسال دوری از صحنه، چهارم دی ماه شب جشن کریسمس در شهر استانبول برگزار خواهد شد. علاقه مندان جهت تهیه بلیت میتوانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند‌.

طبق اعلام موسسه فرهنگی-هنری لیما ناشر آثار رضاصادقی به مدیریت میلاد ماهان راد، از اواخر سال جاری تور بزرگ کنسرت های مشکی پوشان در بیش از پنج شهر کشورهایی چون: آمریکا، کانادا و استرالیا برگزار خواهد شد.

از اوایل تابستان سال جاری برنامه اینترنتی رضاصادقی تحت عنوان ” Rs Show ” از طریق رسانه های مجازی وی منتشر گردید و با استقبال خوب هوادارانش مواجه شد.
در این برنامه ی متفاوت که دارای محتوایی ارزشمند و اتاق فکر قوی در بخش ساخت می باشد، صادقی با اجرای زنده موسیقایی، هنرنمایی نوازندگان مستعد، معرفی اقشار توانمند ولی نه چندان مطرح، قدردانی و‌ تجلیل از پیشکسوتان در کنار مصاحبه با آن ها، حمایت و پخش موسیقی های زیر زمینی، لحظات جذابی را برای مخاطبانش در روزهای سکونت اجباری در منزل رقم زد.
پخش سری جدید این برنامه که بعد از ایام محرم، صفر قطع شد به زودی از سر گرفته میشود.

از دیگر پروژه های فعال این روزهای رضاصادقی میتوان به مجموعه استعدادیابی ” آوای جادویی ” نیز اشاره کرد.
صادقی به عنوان یکی از اساتید پر آوازه این مجموعه در کنار تعدادی از همکاران خود به داوری در این آکادمی استعداد پرداخته است.

همچنین خواننده آلبوم «حواست به من باشه» طی روزهای اخیر، خبر پخش برند عطر خود به نام RS STAR را از دی ماه سال جاری اعلام کرد.

روابط عمومی رضا صادقی

نظرات

یک پاسخ به “در آغاز سومین دهه از فعالیت هنری / آقای مشکی پوش همچنان درخشنده و پرقدرت”

  1. sinayasin گفت:

    با سلام، موفق باشین عمورضای نازنین، نگاهی هم به یتیمان شهرمان بکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی