رضا صادقی: خاطرات خوبم از کرج را همیشه با خودم دارم

رضا صادقی که ۸ شهریور در تهران به روی صحنه رفته بود، به فاصله کوتاهی در شهر کرج به روی استیج رفت. این کنسرت دوشنبه ۱۲ شهریور و در دو سانس برگزار شد.

همچون کنسرت های گذشته، رضا صادقی این بار نیز با آهنگ «احساس رویایی» به روی صحنه آمد. وی پس از اجرای این آهنگ گفت: خیلی خوشحالم که در این شهر دوست داشتنی کنار شما حضور دارم، دو سال در این شهر زندگی کردم و تمام خاطرات خوبم از این شهر را با خودم دارم، این صحنه ها پابرجاست به حرمت آنهایی که جان دادند تا ما جان بگیریم، شهدا و جانبازان و هنرمندانی چون ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی که روحشان را تقدیم کردند، لطفا به احترام این عزیزان و بزرگترهای این جمع و مردم خوب کرج ۱۰ ثانیه بایستید و تشویق کنید.

پس از صحبت های رضا صادقی، قطعه «حال بارون» به عنوان دومین قطعه اجرا شد.

رضا صادقی در این کنسرت سراغ قطعات قدیمی و پر خاطره اش نیز رفت و بخشی از دکلمه قطعه «بخشش» را اجرا کرد که مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت و پس از آن قطعه پر طرفدار «تو بامنی» با همراهی خوب حاضرین اجرا شد و در ادامه «بغض ترانه» به آن گره خورد و این دو قطعه به صورت ترکیبی خوانده شد.

سهراب بنیادی نوازنده ویولن بند مشکی پوشان در بخشی از کنسرت و قبل از اجرای قطعه «نفس» به اجرای تک نوازی پرداخت و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت ‌و سپس این قطعه اجرا شد.

«یعنی درد» قطعه ای بود که رضا صادقی قبل از اجرای آن به اوضاع اقتصادی کشور انتقاد کرد و گفت: من همیشه حرف هایم را میزنم، این روزها اتفاقات عجیب و غریبی اطرافمان وجود دارد که نمی شود ساده از کنارش گذشت و هر روز حال آدم ها بدتر می شود، شب می خوابیم و صبح که بیدار می شویم می بینیم از ۱۵ سال پیش فقیرتر شده ایم، و سفره ی مردم روز به روز خالی تر می شود، اما می آیند در تلویزیون می گویند همه چیز خوب و عالی است و شما توقعتان زیاد است، اصولا در سرزمین من همیشه درد وجود دارد ولی تنها درمانش خودمان هستیم و تنها چیزی که مسجل است این است که خودمان باید به داد خودمان برسیم.

رضا صادقی قبل از اجرای قطعه «گمونم» از حاضرین درخواست کرد تا با نور موبایل های خود و ستاره باران کردن سالن در هنگام اجرای این آهنگ، جو خاصی را ایجاد کنند.

در بخش دیگری از کنسرت صادقی با معرفی مجید قدیانی نوازنده اهل کرج گروه مشکی پوشان، از حاضرین درخواست کرد که او را تشویق کنند.

سلطان مشکی پوش در بخشی دیگر از اجرایش، ۵ قطعه را به صورت کوتاه و میکس شده خواند که مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفت، «نرو، بخند، ندیدنت، ماه و موهات و یه چیزی کمه» قطعاتی بودند که به صورت ترکیبی توسط رضا صادقی اجرا شد.

صادقی در بخشی از کنسرت به حمایت از دختران سرزمینش پرداخت و گفت: دختر بودن در سزمین ما خیلی سخت است، واقعا جای دختران هنرمند کرجی روی استیج خالی است.

قطعه قدیمی و پر خاطره «ققنوس» که رضا صادقی اخیرا آن را بازخوانی نیز کرده است، دیگر قطعه ای بود که اجرا شد.

«رفیق قدیمی» آخرین قطعه ای بود که رضا صادقی آن را به بهترین رفیقش، خدا تقدیم کرد و گفت: یک رفیقی دارم و چون از او نمی ترسم با او رفیق شدم، خدای من ترسناک نیست، و همیشه در حال خوبم کنارم بوده است.

احساس رویایی، حال بارون، دیوونه خونه، همه اون روزا، من و یادت، تو با منی، بغض ترانه، دلخوشی ساده، نفس، یعنی درد، مشکی رنگ عشقه، گمونم، وایسا دنیا، (نرو، بخند، ندیدنت، ماه و موهات و یه چیزی کمه )، ققنوس، ادعا و رفیق قدیمی قطعاتی بودند که رضا صادقی به همراه گروهش در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، حامد همتی (پرکاشن)، مجید قدیانی (کیبورد)، مرسل وطنی (ساکسوفون)، سهراب بنیادی (ویولن)، رضا آذرنجات (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، مجتبی شکاری (گیتار باس)، رامین زواری (درامز) به رهبری رضا صادقی، اعضای ارکستر مشکی پوشان در این کنسرت بودند.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه عکس های راوین غیاثی از این کنسرت را مشاهده کنید:

 

نظرات

یک پاسخ به “رضا صادقی: خاطرات خوبم از کرج را همیشه با خودم دارم”

  1. ایمدم گفت:

    سلام اقا رضا من امیدم ۳۲ ساله از شهرستان نیشابور خیلی دوس دارم امیدوارم خدا عمرتونو زیاد کنه خیلی با صداتون خاطره دارم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی