اولین اجرای شب بارونی در تهران + سری اول تصاویر

رضا صادقی دات کام، سید حسین احمدی – رضا صادقی شب بارونی را برای اولین بار در در تهران اجرا کرد.

خواننده باسابقه موسیقی پاپ که بتازگی تور موفق کنسرت های آمریکایش را به اتمام رسانده برای اولین بار منتخبی از قطعات خوب به همراه آلبوم شب بارونی و شونه به شونه را اجرا کرد.
رضا صادقی پس از ورودش و اجرای قطعه اولش از مخاطبین کنسرت خواست تا برای تمام کسانی که جان دادند تا این صحنه جان بگیرند ، شهدا، جانبازان، و هنرمندانی مثل ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی را ۲۰ ثانیه تشویق کنند.
در این اجرا که به همت شرکت آوای هنر برگزار شد: حسین شریفی، مرتضی کریمی، فاضل پیش، عمید بنکدار، امیر شهابی، بهزاد اشعاری، سعید صارمی، پویا نیک پور، حسن فراهانی، عرفان پاشا نوازندگانی بودند که رضا صادقی را بعنوان اعضای ارکستر مشکی پوشان در این اجرا همراهی می کردند.
رضا صادقی به قطعه کلافه به روی صحنه آمد و قطعات حیف، بخند، فال، ادعا، بانوی من، میخوامت، شونه به شونه، احساس رویایی، مشکی رنگ عشقه، کفش آهنی، یادگاری، ولی نبو، ماه و موهات، عاشقتم، شب بارونی را اجرا کرد.
حسین شریفی نوازنده مشهور و از اعضای قدیمی ارکستر رضا صادقی از قسمت نوازندگان برس خارج شد و به کنار رضا صادقی آمد و نوازندگیش سالن را تا مرز انفجار برد.
سولو نوازی مرتضی کریمی نوازنده بندرعباسی و همشهری رضا صادقی در قطعه ولی نبو باعث تشویق ویژه این نوازنده در کنسرت شد، رضا صادقی ایان قطعه را به ناصر عبدالهی و ابراهیم منصفی تقدیم کرد.
در سانس اول این اجرا رضا صادقی نوجوانی از هواداران را بخاطر همصدایی قدرتمندش به روی صحنه دعوت کرد و شالش را به وی هدیه کرد و وی را تشویق کرد.
بابک صحرائی، علی انصاریان،کوروش تهامی، ماهان بهرام خان،نیکان، ساناز کریمی، امیربهادر دهقان،فرشید ادهمی از جمله مهمانان این اجرا بودند.
در سانس اول این اجرا رضا صادقی صندلی های ویژه ای را برای کودکان معلول و تحت سرپرستی خیریه آمنه قرارداده بود، وی در خصوص این موسسه گفت این فرهنگ خوبیست که جایی هست که در نهایت اتفاقات خوب خودش به فکر همسایه اش هم باشد.

تصاویر : محمد گنابادی

عکسهای بیشتری از این کنسرت بزودی از همین وبسایت منتشر میشود.

[g-gallery gid=”5830″]

نظرات

4 پاسخ به “اولین اجرای شب بارونی در تهران + سری اول تصاویر”

  1. شب خوب و عجیبی بود :(((((

  2. درود بر مرد دوست داشتنی موسیقی ایران رضا صادقی
    من حمیدرضا نادری شاعر غزلسرا هستم و در مشهد سکونت دارم باعث افتخاراست از وبلاگم دیدن فرمایید و هر غزلی را دوست داشتید برای خواندن انتخاب کنید ضمنا در هر موضوعی شعر و ترانه خواستید می توانید سفارش دهید آدرس وبلاگhnaderi.parsiblog.com همراه ۰۹۱۵۳۳۱۵۴۱۶

  3. میلاد سوری گفت:

    بهترین شب زندگی من…به امید دیدار هر چه زودتر

  4. پیمان گفت:

    یک شب عالی، پر از شور و شوق برای دیدنت…
    خیلی خوش گذشت.
    به امید دیدار دوباره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی