خاطره بازی رضا صادقی با هوادارانش در شب سرد تهران

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ، چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ در دو سانس در تالار بزرگ وزارت کشور به دیدار هوادارانش رفت.

کنسرت ۱۳ دی ماه رضا صادقی در تهران که در پی شهادت سردار «قاسم سلیمانی» و اعلام عزای عمومی در کشور لغو شده بود، در تاریخ ۲ بهمن برگزار شد.

صادقی در آخرین کنسرتش در تهران ۱۶ مرداد ماه در دو سانس در تالار بزرگ وزارت کشور به روی صحنه رفت و سپس قرار بود در تمدید این کنسرت در تاریخ ۸ شهریور نیز در سالن ایرانیان به اجرای برنامه بپردازد اما این کنسرت به دلیل اتفاق پیش آمده برای رضا صادقی و انجام عمل جراحی لغو شد.

هواداران رضا صادقی همچون کنسرت های گذشته با شوق خاصی در سالن حاضر شدند و بی صبرانه منتظر شروع اجرا بودند.

رضا صادقی در این کنسرت با اجرای قطعه «کلافه» به روی صحنه آمد و شروع متفاوتی را برای هوادارانش رقم زد. وی در پایان این قطعه گفت: من هیچوقت کسانی را که در این سال ها منت سرم گذاشتند و صدایم را پذیرفتند، به عنوان هوادار ندیدم، و با هرکسی که لطف کرد و صدایم را شنید یک رابطه دوستی برقرار کردم و امشب یک جمع دوستانه بین من و شماست، و اگر کنسرتی است در واقع عاشقی من و شماست، به احترام همه هنرمندان این سرزمین، آنهایی که هستند و کسانی که رفتند، و از همه مهمتر به احترام پدر و مادرانی که منت گذاشتند و تشریف آوردند لطفا بایستید و ۱۰ ثانیه تشویق کنید.

پس از صحبت های ابتدایی، قطعه «من و یادت» در میان تشویق حاضرین در سالن توسط رضا صادقی اجرا شد.

رضا صادقی با بیان خاطره ای جالب از حادثه پیش آمده برای پایش در تابستان امسال، به معرفی دکتر طاهری اعظم پرداخت و از زحمات وی در روزهایی که تنها دغدغه اش این بود که برایش در آینده چه اتفاقی می افتد، تشکر کرد.

«هنوز عاشقتم» و«عشق من تویی» قطعات دیگری بود که صادقی بلافاصله به اجرای آن ها پرداخت.

صادقی در بخش بعدی به معرفی سارا عبدالملکی ورزشکار خوب کشورمان پرداخت و گفت: این دختر بعد از سانحه پیش آمده برایش، تمام نشد و ادامه داد و اکنون یک دختر قدرتمند است، خوشحالم که اینجاست، لطفا او را ویژه تشویق کنید.

مرد مشکی پوش قبل از اجرای قطعه «بغض و باروت» از مسعود همایونی نوازنده قدرتمند گیتار الکتریک دعوت کرد تا به روی استیج حاضر شود و در ادامه این قطعه با همراهی حاضرین در سالن توسط رضا صادقی اجرا شد.

رضا صادقی در بخش های مختلف کنسرت، به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت.

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون یکی از مهمانانی بود که رضا صادقی از او تعریف و تمجید کرد و با بیان اینکه او یکی از حامیان سرسخت حیوانات است از حاضرین خواست که اورا تشویق کنند.

قطعه محبوب «گمونم» دیگر قطعه ای بود که با همصدایی ویژه هواداران در سالن اجرا شد.

«شهر آشوب» قطعه ای بود که همراه با پخش موزیک ویدئوی آن در مانیتور سالن شور و حال خاصی را به حاضرین منتقل کرد. رضا صادقی قبل از اجرای این قطعه، با معرفی امیر حسین متوسلی نوازنده تار از وی خواست که روی صحنه حاضر شود و او به اجرای تکنوازی پرداخت. امیرضا دلاوری بازیگر خوب کشورمان که در موزیک ویدئوی «شهرآشوب» نقش آفرینی کرده است، قبل از اجرای این آهنگ، توسط رضا صادقی به حاضرین در سالن معرفی شد و سپس این قطعه با هیجان خاصی اجرا شد.

در ادامه رضا صادقی آهنگ «زندگی کن» را به دختران این سرزمین تقدیم کرد و گفت: همیشه گفته ام دختران سرزمینم، نه اینکه مظلوم باشند، نه، چون می توانند حقشان را بگیرند، اما غریبند، چون هرکاری که انجام دهند مورد شماتت و سرزنش قرار می گیرند، از آنجایی که خدا به من خیلی لطف داشته و منت سرم گذاشته و دو دختر به من عطا کرده که به داشتنشان افتخار میکنم، شک ندارم که دختران این مملکت همیشه همان چیزی هستند که باید باشند و دوست دارم همیشه لبخند و قدرتشان را ببینم. لطفا با نور موبایل های خود و هماهنگ با موبایلی که در دست من است با این قطعه همراه باشید.

سلطان مشکی پوش قبل از اجرای قطعه «یعنی درد» گفت: در روزهایی که حال مردم خوب نیست و مردم سیستان و جاسک حال عجیب و غریبی دارند، خیلی ها فقط در زندگی برایمان آرزوی موفقیت می کنند، کاش کاری هم برای این موفقیت انجام میشد، من این آهنگ را به همه شما و کسانی که درد را می فهمند تقدیم میکنم و امیدوارم برای همه دردها سرانجام درمانی پیدا شود، لطفا مسعود همایونی را تشویق کنید.

همچون کنسرت های گذشته رضا صادقی پیش از اجرای قطعه خاطره انگیز «مشکی رنگ عشقه»، به شوخی بین دو تیم آبی و قرمز پایتخت پرداخت و سپس این قطعه را اجرا کرد.

قطعه پرطرفدار «همه اون روزا» دیگر قطعه ای بود که با حس و حال خاصی توسط رضا صادقی و همراهی هواداران اجرا شد.

رضا صادقی در این کنسرت قطعه بندری «چوک دهاتی» از آلبوم «زندگی کن» را نیز اجرا کرد، وی قبل از اجرای این قطعه گفت: افتخار میکنم اهل بندرعباس هستم، لطفا اسطوره شهر و کشورم، ناصر عبداللهی عزیز را تشویق کنید.

قطعه شاد «میخوامت» آهنگ پایانی این کنسرت بود که رضا صادقی پس از اجرای آن با هوادارانش خداحافظی کرد.

کلافه، من و یادت، هنوز عاشقتم، عشق من تویی، بغض و باروت، گمونم، شهر آشوب، هست یا نیست، نفس، زندگی کن، طهرون، یعنی درد، مشکی رنگ عشقه، همه اون روزا، شونه به شونه، چوک دهاتی و میخوامت قطعاتی بودند که رضا صادقی با همراهی بند مشکی پوشان در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

امیر رضا دلاوری، سونیا شیرازی، نفیسه روشن، سارا عبدالملکی، جوانه دلشاد، دکتر طاهری اعظم، شهراد امیدوار، مهرناز افلاکیان، آیدا جعفری، محیا اسناوندی، از جمله مهمانان ویژه رضا صادقی در این کنسرت بودند.

اعضای گروه مشکی پوشان را در این کنسرت، مجید قدیانی(کیبورد)، مسعود نوروزی (ویولن)، مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد و پیانو)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، حسن عیدیان (گیتارباس)، سعید صارمی (پرکاشن)، بهزاد اشعاری (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک) و امیرحسین متوسلی (تار) تشکیل دادند که به رهبری رضا صادقی به روی استج رفتند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آراد برگزار شد.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه عکس های نازگل موسوی از این کنسرت را مشاهده کنید:

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی