«رنگ لبخند» مردم برای هموطنان سیل زده + (گزارش تصویری و ویدئویی)

رضا صادقی با فراخوان «رنگ لبخند» به یاری هموطنان سیل‌زده ی کشورمان شتافت.

فراخوان «رنگ لبخند» به همت رضا صادقی و حمایت خیریه مهرآفرین برای کمک به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

صادقی با اعلام این فراخوان در صفحه شخصی خود از مردم و همه اقشار جامعه برای کمک به سیل زدگان کشورمان دعوت کرد.

وی با دعوت از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون، ورزشکاران و چهره های مطرح، آنها را به این برنامه خیریه دعوت کرد و برخی از آن ها نیز با انتشار پوسترهای این فراخوان در صفحات شخصی خود، مردم را برای حضور در این امر خیر تشویق کردند.

این برنامه در روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ برگزار شد و طی آن اجناس و کمک های نقدی زیادی برای مردم مناطق درگیر با سیل، جمع آوری‌ و به این مناطق ارسال شد.

اقلام غذایی شامل انواع کنسروجات، خرما، برنج، روغن و نان، اقلام زیستی شامل فرش، پتو و موکت، اقلام بهداشتی شامل حوله، صابون، نوار بهداشتی و … و اقلام گرمایشی شامل بخاری برقی، چراغ آترا، لباس گرم از جمله اقلام مورد نیازی بود که برای جمع‌آوری در این فراخوان اعلام شد.

سلطان مشکی پوش همانند رنگ لبخندی که در فروردین امسال برگزار کرد، مجددا نشان داد که همیشه و در همه زمان ها به فکر خوب کردن حال مردم کشورش است.

در این فراخوان هنرمندان و چهره هایی چون شراره رخام، پرستو صالحی، نازنین کریمی، بابک صحرایی، مسعود صابری، داریوش فرضیایی، مجید یاسر، سینا شعبانخانی، امیرعباس گلاب، حسین سلیمانی، بشیر حسینی، سونیا شیرازی، آرون افشار، معین راهبر، برزو ارجمند، سارا عبدالملکی، شهربانو منصوریان، مریم غفاری، یلدا صمدی، مسعود نوروزی، سعید صارمی، نغمه مراد آبادی و … حضور داشتند.

گفتنی است حاضرین این برنامه به قربانیان سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین ادای احترام کردند.

رضا صادقی پس از اتمام «رنگ لبخند» با انتشار پستی از همه عوامل این برنامه تشکر کرد: «همه با هم انجامش دادیم، فارغ از هر مرده باد و زنده باد، براى لبخند مردممون، که فقط بدونن ساده از غمشون نمی گذریم . روح زلال از دست رفته هامون هم شریک این عاشقى بودن … تشکر از حضور همه عزیزان و هنرمندان باعشقى که حتى اگه نبودن قلبشون همراه ماه با بود … و خیریه مهرآفرین، خانوم دانشور که با عشق همراه بودن … مجموعه آراد و حضورشون، مجتمع نگین فراز و خلاصه هر کى و هر چى که با عشق بود …. خسته نباشید هم به همه مشکى پوشان و هوادارانم که از همه ایران اومدن و عزیزانى که از خارج کشور مهرشون رو ارسال کردن… و در نهایت مهر و رنگ لبخند شما، دو کامیون اجناس ملزوم و ۳۶ میلیون نقدا تقدیم میشه به عزیزانمون در سیستان و بلوچستان و‌ جاسک به همراهی و حمایت خیریه مهرآفرین ….. و چه زیبا بود حضور لبخند عزیزان از دست رفتمون و همراهی آسمانیشون… دم همه دوستان و ‌هواداران و‌ هنرمندان و‌ مردم شریف ایران گرم …»

در ادامه می توانید گزارش تصویری و ویدئویی این مراسم را مشاهده کنید:

عکس ها: نازگل موسوی

 

 

 

نظرات

یک پاسخ به “«رنگ لبخند» مردم برای هموطنان سیل زده + (گزارش تصویری و ویدئویی)”

  1. عبدالرضا میرانی طراده گفت:

    باسلام محضراستاد خوب وهمشهری رضا صادقی عزیز-امیدوارم همیشه سربلند باشی من از شهرستان بندرلنگه /استان هرمزگان هستم زادگاه خلیج تاابد فارس-عمورضا ی عزیز من طرفدار سرسخت شما هستم ولی آرزویم دیدن شما بوده که هنوز محقق نشده حتی دوست داشتم صدای شما هم بشنوم ولی……..انشالله-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی