جشن ورود به ۴۰ سالگی در اولین اجرای باشکوه «زندگی کن» + سری سوم عکس های کنسرت ۱۶ مرداد تهران

کنسرت جدید رضاصادقی در بیستمین سال از فعالیت صحنه ای وی برگزار شد.

شامگاه چهارشنبه شانزدهم مردادماه، ارکستر مشکی پوشان به رهبری رضاصادقی و تهیه کنندگی موسسه آراد طی دوسانس در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفتند.

نوازندگان جدید بند مشکی پوشان با نواختن قطعه نوستالری «فراموش» زمینه سازی حضور باشکوه آقای مشکی پوش روی صحنه را فراهم کردند.

صادقی ضمن سلام و خیرمقدم و یادکردن از جایگاه هنرمندان بزرگ، جانبازان، شهدا، پدران و مادران ایرانی از نزدیکی به چهلمین زادروزش یاد کرد و تولد تمام مردادی ها را تبریک گفت.

قطعه نسبتا قدیمی و پر انرژی «احساس رویایی» کار بعدی بود که به اجرا در آمد.

«مهرناز افلاکیان، بهار ایروانی، مهرداد احمدزاده، مونا کرمی، مریم مومن، سپیده خداوردی، کوروش زارعی، نیلوفر منصوری» مهمان های ویژه این کنسرت بودند که صادقی در پارتی کوتاه به معرفی آنان پرداخت.

سپس نوبت به اولین اجرای قطعات آلبوم «زندگی کن» رسید.

با هنرنمایی سعید صارمی نوازنده کاخن قطعه «عشق من تویی» همراه همخوانی عاشقانه مشکی پوشان اجرا شد. رضاصادقی این قطعه را به تمام عاشقان و همسر خود که روبرویش نشسته بود تقدیم کرد.

قطعه «زندگی کن» همراه با ستاره بازی حاضرین به دعوت خواننده محبوبشان، «بغض و باروت» با هنرنمایی مسعود همایونی نوازنده قدرتمند گیتار الکتریک و «نفس» کارهای بعدی اجرا شده را تشکیل دادند.

خواننده آلبوم زندگی کن با تقدیر از موسسه آراد و به خصوص مدیریت جوان و باهوش مجموعه «میلاد ماهان راد» بابت پخش خوب و تبلیغ این آلبوم در تمام کشور گفت: طبق جلساتی که با آقای ماهان راد داشتیم به این نتیجه رسیدیم مردم سرزمینمان بیش از هرچیزی به یک امید برای درست زندگی کردن احتیاج دارند و از تمام دوستانم در موسسه آراد تشکر میکنم که این واژه «زندگی کن» را به یک بُلد تبدیل کردند.

با یک کری خوانی درون مایه طنز برای استقلالی ها و پرسپولیسی ها، خواننده پرسپولیسی جمله همیشگی خود را تکرار کرد و گفت : به افتخار آن هایی که امضاء دو دهه ای من را پذیرفتند و هنوز هم می گویند مشکی رنگ عشقه … وی سپس به اجرای این قطعه خاطره انگیز و محبوب پرداخت.

با هنرنمایی گروه برس سکشن و بهزاد آشاری نوازنده درامز «هنوز عاشقتم» و «هست یا نیست» دو قطعه پرطرفدار از آلبوم زندگی کن اجرا شدند.

خواننده محبوب و باتفکر موسیقی پاپ با بیان اینکه درد را از هر طرف بخوانی درد است، با دعوت دوباره از مسعود همایونی قطعه راک و اجتماعی «یعنی درد» را با تنظیمی متفاوت اجرا کرد.

اواسط کنسرت در حالیکه مرد جنوبی موسیقی پاپ آماده اجرای قطعه بعدی بود، نوازندگان ارکستر مشکی پوشان با نواختن قطعه  «تولدت مبارک» و درج پیام های تبریک تولد روی مانیتورهای سالن، پیشاپیش چهلمین زادروز وی را تبریک گفتند. صادقی هیجان زده در بین تشویق های مکرر طرفدارانش با لب خندان از زحمات عوامل اجرا برای تدارک این جشن و مهر مردمی که در این دو دهه همراهیش کردند قدردانی کرد و گفت : خوشحالم در چهل سالگی به باور و جهان بینی ویژه ای رسیدم که آرزو می کنم هرتولد مثل چهل سالگی ام باشد.

اولین اجرای قطعه شاد و منتشر نشده «شهر آشوب» با هنرنمایی مسعود نوروزی نوازنده ویولن و اشکان رهبر نوازنده سه تار سورپرایز ویژه صادقی برای طرفدارانش را رقم زد. وی افزود : تا اواخر مرداد این قطعه همراه با یک‌موزیک ویدئو متفاوت منتشر خواهد شد.

«راحت رفت» و «گمونم» دو عاشقانه دیگری بودند که به شدت حاضرین را غرق در احساس قرار داد.

هنرنمایی مرسل وطنی نوازنده ساکسوفون و مجتبی ابوالقاسم پور نوازنده کیبورد و سازنده قطعه «راحت رفت» همراه با سوزصدای صادقی یکی از جذاب ترین لحظات این کنسرت تابستانی را ساخت.

رضاصادقی با دعوت از سیاوش ولی پور نوازنده قیچک و کمانچه و با بیان اینکه یک سری از آدم ها خیلی راحت میروند و بعد از مدتی برمیگردند و فکر میکنند میتوان همه چیز را فراموش کرد و مثل گذشته عاشقی کرد! اما باید بدانند هر شخصی که رفت دیگر برگشتی نمیتواند داشته باشد و هیچ عاشقانه ای مثل روز اول بینشان رد و بدل نخواهد شد، قطعه راک و محبوب «تلافی» از سری قطعات آلبوم زندگی کن را اجرا کرد.

اواخر کنسرت و در پی درخواست های مکرر مردم قطعه پرطرفدار «همه اونروزا» با هنرنمایی فاضل پیش نوازنده گیتار الکتریک و وحید شهسواری نوازنده کیبورد اجرا شد.

طی اجرای این قطعه سه هزار نفر از ابتدا تا انتها با فریاد های عاشقانه آقای مشکی پوش را همراهی کردند طوریکه برای لحظاتی فقط صدای مردم شنیده میشد.

«شونه به شونه» با تنظیمی نسبتا متفاوت نسبت به اجراهای گذشته کار بعدی بود که اجرا شد.

صادقی با معرفی اعضای ارکستر مشکی پوشان متشکل از : فاضل پیش «گیتار الکتریک»، حسن عیدیان «گیتار باس»، مسعود همایونی «گیتار الکتریک»، سعید صارمی «پرکاشن»، بهزاد آشاری «درامز»، مجتبی ابوالقاسم پور «پیانو و کیبورد»، وحید شهسواری «کیبورد»، مسعود نوروزی «ویولن»، مرسل وطنی «ساکسوفون»، رضا آذرنجات «ترومپت»، عرشیا والی «ترومپت»، رامین براتی «ترومبون»،  سیاوش ولی پور «قیچک و کمانچه»، اشکان رهبر «سه تار» با تنظیم قطعات و رهبری خود از زحماتشان تشکر و قدردانی نمود.

«میخوامت» حسن ختام این کنسرت با شکوه را رقم زد و در میان تشویق های بی امان مردم و انرژی بالای ارکستر، رضاصادقی از دوستدارانش خداحافظی کرد و با وعده انتشار قطعه جدید «طهرون» در هفدهم مرداد و قطعه «شهر آشوب» تا پایان این ماه همراه با موزیک ویدئوهای متنوع نشان داد با دستی پر و اتفاقات قدرتمند موسیقیایی همچنان دنبال سورپرایز کردن دوستدارانش می باشد.

صادقی طی چند روز گذشته با ایجاد چالش «چرا تهرانو دوست داری» از طرفداران و دوستان هنرمندش دعوت به عمل آورد و نظرات تعدادی از هنرمندان و هوادرانش را در خصوص این چالش در صفحات مجازی اش به اشتراک گذاشت.

از نکات این کنسرت می توان به نظم خوب برگزاری کنسرت و برخورد خوب عوامل با مردم، تنظیم های خلاقانه برای اجرای زنده قطعات و تسلط کافی ارکستر و استقبال فوق العاده مردم اشاره کرد.

هنگام اجرای قطعات تیزرها و ویدئو کلیپ مرتبط با آن قطعه پخش میشد.

لازم به ذکر است تمام بلیت های این اجرا در دوسانس به فروش رسیدند و رضاصادقی که حالا در نسل خودش یکی از قدیمی ها و پیشکسوتان به شمار می رود نشان داد هنوز هم با اتفاقات موسیقیایی و تمرکز بر قدرت ارکستر و اجرای زنده و کلام محترم به جای شو برگزار کردن و پلی بک خواندن میتوان دو دهه برگ برنده موفقیت را در دست نگه داشت.

متن: فرنام مسچی

در ادامه سری سوم عکس های این کنسرت را از نگاه دوربین حمید صادقی مشاهده کنید:

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی