آلبوم «زندگی کن» منتشر شد + (کاورهای آلبوم)

آلبوم جدید رضا صادقی با نام «زندگی کن» منتشر شد.

آلبوم «زندگی کن» با صدای رضا صادقی به صورت رسمی از صبح روز ۲۵ اسفند ۹۷ در بازار موسیقی کشور عرضه شد.

این آلبوم با ۱۴ قطعه به نام های: «زندگی کن، عشق من تویی، هست یا نیست، هنوز عاشقتم، راحت رفت، قبل رفتنت، چوک دهاتی، تلافی، خسته میشم، بزار عاشقت باشم، تا بوده همین بوده، بغض و باروت، عزیزوم و عاشق که میشی» منتشر شده است.

در بخش ترانه سه قطعه (زندگی کن، چوک دهاتی و عاشق که میشی) از خود رضا صادقی است و عاطفه حبیبی (عشق من تویی، قبل رفتنت، تلافی)، ساره تاجیک (هست یا نیست)، بابک بابایی (هنوز عاشقتم، راحت رفت، خسته میشم، بزار عاشقت باشم) المیرا اسکندری (تا بوده همین بوده) مهدی ایوبی (بغض و باروت)، غلام حیدری (عزیزوم)، دیگر ترانه سرایان این آلبوم هستند.

در قسمت ملودی در کنار رضا صادقی که قطعات (زندگی کن، عشق من تویی، قبل رفتنت، چوک دهاتی، تلافی و عاشق که میشی) را آهنگسازی کرده است، وحید پویان (هست یا نیست)، بابک بابایی (هنوز عاشقتم، خسته میشم، بزار عاشقت باشم)، مجتبی ابوالقاسم پور (راحت رفت)، انوش بنارویی (تا بوده همین بوده)، میلاد بابایی (بغض و باروت) و معین راهبر (عزیزوم) در این آلبوم همکاری داشته اند.

در بخش تنظیم آلبوم هم رضا صادقی (عشق من تویی، قبل رفتنت، چوک دهاتی، تلافی، بغض و باروت، عزیزوم، عاشق که میشی)، حامین (زندگی کن)، سعید شمس ( هست یا نیست)، شهرداد امیدوار (هنوز عاشقتم، بزار عاشقت باشم)،  مجتبی ابوالقاسم پور (راحت رفت)، پدرام شهرکی (خسته میشم)، مهران خالصی (تا بوده همین بوده) نقش‌آفرینی کردند.

رضا صادقی در این آلبوم دو قطعه بندری با نام های (چوک دهاتی و عزیزوم) را به مردم استانش هرمزگان تقدیم کرده است که در قطعه چوک دهاتی ترانه، آهنگ و تنظیم را خود او بر عهده داشته است.

میکس و مستر آلبوم را آرش پاکزاد، مهران خالصی، محمد فلاحی، احسان صادقی، بابک شهرکی انجام داده‌اند.

رضا صادقی در مورد این آلبوم گفته است: « این آلبوم شاید عاشق ترین آلبوم زندگی ام باشد، و گوشه دلم را لمس کرده است، امیدوارم قبلتان را با عشق لمس کند»

صادقی همچنین در مورد قطعه «زندگى کن» که نام آلبوم نیز هست این چنین گفته است: « این قطعه را با تمام قلبم تقدیم میکنم به دختران زیبا و قدرتمند وطنم، که همیشه ثابت کردند می توانند بیشتر و بهتر از همه باورها باشند.»

رضا صادقی در یادداشتی در آلبوم نیز اینطور نوشته است: «برای تولید این اثر با همه ی عشقم بعد دعای دو فرشته زندگیم، پدر، مادرم و همسر صبورم، مدیون مردمی هستم که با همه ی سختی های روزگارشون، جهان دیوانه من رو برای فصل تازه با همه قلبشون کنارم بودن…
همه هوادارانم که در هر بزنگاه مثل روز اول همراهم بودن…
تشکر از مدیریت شرکت آراد دوستان خوبم میلاد ماهان راد و سعید سال افزون برای همراهی دلی و حرفه ایی که این روزها روند اتفاقات موسیقیایی من رو قوی تر کرده اند.
یاد گرفتم بعد چهل سال زندگی، که اگه فرشته هم باشی، عده ای هستند از صدای بال زدنت ناراحت بشن. پس راهم رو میرم و لبخند میزنم، حتی گاهی تلخ، اما لبخند می زنم…
سخت، تلخ، کم، غم،… هرچی، فقط یک حرف…
زندگی کن، فقط زندگی کن…
این آلبوم رو با همه ی قلبم تقدیم میکنم به مردم شریف و نجیب کرمانشاه، که در سخت ترین شرایط، زندگی کردن رو به همه ایران و جهان یاد دادن با عشق…
بژی کورد»

لطفا برای حفظ حقوق مادی و معنوی صاحبان و تولیدکنندگان اثر نسبت به خرید نسخه اصلی آلبوم اقدام نمایید. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آلبوم را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه کنند و یا نسخه فیزیکی و مجازی آن را از سایت های قانونی آیتونز و بیپ تونز دریافت کنند. بهترین راه حمایت هواداران از خواننده محبوبشان تهیه نسخه اصلی آلبوم است.

آلبوم «زندگی کن» به همت شرکت «آراد» و تهیه‌کنندگی میلاد ماهان راد و سعید سال افزون تولید و در بازار توزیع شده است.

 

 

نظرات

2 پاسخ به “آلبوم «زندگی کن» منتشر شد + (کاورهای آلبوم)”

  1. تبریز گفت:

    ررضا جون در شهر ما تبریز خیلی طرفدار داره من که خودم عاشق اهنگهاش هستم

  2. چ بی سر و صدا اومد.
    همانند آلبوم { یکی بود، یکی نبود} بسی زیبا و غمگین و عاشقانه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی