تجدید خاطره رضا صادقی با هوادارانش + عکس

جمعه ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ سالن وزارت کشور میزبان رضا صادقی و هوادارانش بود. رضا صادقی در این کنسرت به همراه بند مشکی پوشان در دو سانس و با استقبال کم نظیر دوستداران خود به روی صحنه رفت.

برخلاف کنسرت های گذشته، رضا صادقی این بار با قطعه قدیمی و پرطرفدار «فراموش» به روی صحنه آمد. وی پس از اجرای این قطعه گفت: اینکه هنرمندی نگاه و جهان بینی اش مورد اقبال قرار می گیرد، سعادت بزرگی است اما در این روزگار سخت و عجیب و غریب زندگی مردم، این همه محبت، منت بزرگی است که تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد. این صحنه ها به حرمت آن هایی پابرجاست که جان دادند و برای حال خوب ما بدون منت و غر زدن رفتند، شهدا، جانبازان و هنرمندانی که روحشان را تقدیم کردند، مثل مرحوم ناصر عبداللهی، فروغ فرخزاد. لطفا به احترام شهدا و جانبازان و پدران و مادران این سرزمین ۱۰ ثانیه بایستید و تشویق کنید.

«احساس رویایی» دومین قطعه ای بود که رضا صادقی پس از اتمام صحبت هایش به اجرای آن پرداخت.

رضا صادقی در بخش های مختلف کنسرت، مهمانان ویژه حاضر در سالن را با توضیحاتی معرفی کرد. وی با بیان اینکه احسان خواجه امیری از دوستان صمیمی، قلبی و نزدیک اوست و به تازگی آلبوم جدیدش را نیز منتشر کرده است، از حاضرین درخواست کرد او را تشویق کنند.

صادقی در معرفی علی عبدالمالکی گفت: پس از اتفاقات تلخی که در زندگی برایش رخ داده است، به امید خدا به زودی او را قدرتمند روی استیج خواهیم دید.

علی انصاریان یکی دیگر از مهمانان این کنسرت بود که رضا صادقی به طور ویژه او را معرفی کرد و گفت: زمانی که برای فعالیت رسمی به تهران آمدم، خیلی من را اذیت کردند و در یک مقطع زمانی دچار پاره ای از احساسات شدم که قصد داشتم از ایران بروم، یک شب علی انصاریان به من گفت که اگر تصمیم بگیری بروی، تازه همان چیزی میشوی که اصلا لازم نبود بیایی، پس بمان تا روزی همان چیزی شوی که دوست داری، علی خیلی مواقع حالم را خوب کرده و با هم ریش سفید کردیم، یک رفیق قدیمی که قبلا فوتبالیست بود، بعد بازیگر شد و حالا مجری شده است، احتمالا در آینده رئیس جمهور هم شود، خدا بخیر کند.

قطعه «دلخوشی ساده» با هنرنمایی ترگل خلیقی نوازنده تار اجرا شد

در ادامه آهنگ خاطره انگیز «تو بامنی» با همراهی کم نظیر حاضرین در سالن اجرا شد و بلافاصله «بغض ترانه» به آن گره خورد و این دو قطعه به صورت ترکیبی و میکس خوانده شد.

ترگل خلیقی نوازنده تار در بخشی از کنسرت ، به اجرای تکنوازی پرداخت و سپس قطعه «شونه به شونه» اجرا شد.

«خدا رو چه دیدی» یکی از قطعات پرطرفدار رضا صادقی، دیگر قطعه ای بود که وی پس از مدت ها آن را روی صحنه اجرا کرد و مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت.

پیش از اجرای قطعه محبوب «وایسا دنیا» رضا صادقی بخشی از آهنگ «شیر خسته» را به صورت دکلمه اجرا کرد و جو خاصی در سالن ایجاد شد، سپس «وایسا دنیا» با همصدایی هواداران اجرا شد.

قطعه «بغض و باروت» که یکی از قطعات آلبوم «زندگی کن» است، دیگر قطعه ای بود که با هنرنمایی ترگل خلیقی اجرا شد.

صادقی پیش از اجرای قطعه «رفیق قدیمی» گفت: خدایی که من دوستش دارم و با او رفیقم، خیلی به فکر حال خوب من است، و وقتی حالم بد است کنارم است و عموما از همچین خدایی نباید ترسید، خدایی که نه قرار بود و نه قرار است من را به جهنم ببرد، نه قرار بود و نه قرار است من را آتش بزند، این آهنگ را به بهترین رفیقم خدا تقدیم می کنم.

سلطان مشکی پوش در بخشی از کنسرت به زمان انتشار آلبوم جدیدش نیز اشاره کرد و گفت: به امید خدا اواخر اسفند آلبوم «زندگی کن» را منتشر خواهیم کرد، با حساسیت ویژه ای این آلبوم را تهیه کردیم و امیدوارم مورد قبول واقع شود.

«همه اون روزا» به درخواست زیاد حاضرین در سالن برای بار دوم و قبل از قطعه پایانی توسط رضا صادقی اجرا شد.

قطعه شاد «ادعا» آخرین قطعه ای بود که رضا صادقی با اجرای آن با حاضرین در سالن خداحافظی کرد.

قبل از اجرای این آهنگ، رضا صادقی به حمایت از دختران سرزمینش پرداخت و گفت: دختر بودن در سرزمین ما یک جنگ است، من دو دختر دارم و برایم خیلی مهم است، دختر خوب و نجیب، دختر غمگین گوشه ی خانه نیست، دختران این سرزمین آنقدر قدرتمند هستند که نه پشت یک مرد موفق بلکه کنار و حتی جلوی یک مرد موفق، پرچم دار هستند.

رضا صادقی در پایان از تمدید این کنسرت در روز ۲۰ اسفند در سالن وزارت کشور خبر داد.

فراموش، احساس رویایی، تو با منی، بغض ترانه، دلخوشی ساده، نفس، بغض و باروت، شونه به شونه، خدا رو چه دیدی، وایسا دنیا، گمونم، من و یادت، همه اون روزا، مشکی رنگ عشقه، نرو، رفیق قدیمی و ادعا قطعاتی بودند که رضا صادقی به همراه گروهش در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

احسان خواجه امیری و همسرش، ترانه مکرم، بهاره مکرم، بابک بابایی، شهراد امیدوار، علی عبدالمالکی، علی ضیا، علی انصاریان، علی یاسینی، سپیده گلچین، فلور نظری، زهره فکور صبور، مجید قمری، السا فیروز آذر، عرفان علی رضایی از جمله مهمانان ویژه رضا صادقی در این کنسرت بودند.

اعضای گروه مشکی پوشان را در این کنسرت، مجید قدیانی (کیبورد)، مهسا گرجی (ویولن سل)، مجتبی شکاری (گیتار باس)، مرسل وطنی (ساکسوفون)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مسعود نوروزی (ویولن)، مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد و پیانو)، حامد همتی (پرکاشن)، رامین زواری (درامز)، رامین براتی (ترومبون)، رضا آذرنجات (ترومپت) علیرضا میرآقا (ترومپت) و ترگل خلیقی (تار)، تشکیل می دادند که به رهبری رضا صادقی، به روی استیج رفتند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آراد برگزار شد.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه عکس های محمدامین انصاری از این کنسرت را مشاهده کنید:

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی