رضا صادقی در زادگاهش به روی صحنه رفت + عکس

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ که خود اهل استان هرمزگان است، شنبه ۱۳ بهمن ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس به روی استیج رفت.

سلطان مشکی پوش به همراهی گروه مشکی پوشان شبی خاطره‌انگیز را برای حاضرین در سالن رقم زدند.

صادقی در این کنسرت که در میان استقبال همشهریانش برگزار می شد، حس و حال خاصی داشت و تمام کنسرت را با گویش زیبای بندری با دوستدارانش صحبت کرد.

همچون کنسرت های گذشته، رضا صادقی در این کنسرت نیز از بزرگان سرزمینش یاد کرد، و از حاضرین در سالن درخواست کرد به احترام مرحوم ابراهیم منصفی و مرحوم ناصر عبداللهی بایستند و تشویق کنند.

رضا صادقی در این کنسرت قطعه «فصل بهار» ناصر عبداللهی را با همراهی حاضرین در سالن اجرا کرد و جو خاصی را در سالن ایجاد کرد.

صادقی قبل از اجرای آهنگ «نفس»، به حمایت از دختران سرزمینش پرداخت و گفت: از زمانی که این قطعه را با دخترم تیارا خواندم بیشتر در ذهن مردم مانده است، به امید روزی که همه دختران بندری و ایرانی روی صحنه، پرقدرت به اجرا بپردازند. این آهنگ را به همه دختران ایرانی تقدیم می کنم.

صادقی در بخشی از کنسرت به تشکر و قدردانی از مردم استانش پرداخت و گفت: مدیون مردم استانم هرمزگان هستم که همیشه در تمام فعالیتم در عرصه موسیقی همراه و حامی‌ من بودند و هستند.

برزو ارجمند بازیگر مطرح کشورمان یکی از حاضرین این کنسرت بود و در بیشتر قطعات همصدایی خود را نشان می داد.

از نکات ویژه کنسرت بندرعباس می توان به حضور اعضای خانواده رضا صادقی در سالن اشاره کرد. صادقی در این مورد گفت: اجرا در بندر برایم خیلی متفاوت است و انگار در کنار خانواده ام اجرا دارم و خیلی خودمانی است و غیر از گویش بندری جور دیگری نمی توانم صحبت کنم.

احساس رویایی، فصل بهار، حال بارون، تو با منی، بغض ترانه، دیوونه خونه، نفس، مشکی رنگ عشقه، وایسا دنیا، بندر خوب، همه اون روزا، من و یادت، دل بی غم، گمونم، دلخوشی ساده و ادعا قطعاتی بودند که رضا صادقی در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد)، مجید قدیانی (کیبورد)، مسعود نوروزی (ویولن)، رامین براتی (ترومبون)، رضا آذرنجات (ترومپوت)، حامد همتی (پرکاشن)، مجتبی شکاری (گیتار باس)، رامین زواری (درامز) و فاضل پیش (گیتار الکتریک) به رهبری رضا صادقی اعضای ارکستر مشکی پوشان در این کنسرت بودند.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه عکس های آمنه رئیسی از این کنسرت را مشاهده کنید:

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی