اولین اجرای آلبوم «زندگی کن» در تهران با تولد رضا صادقی همراه شد + (گزارش تصویری)

رضا صادقی چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه ۹۸ در دو سانس در تالار وزارت کشور به روی صحنه رفت.

این کنسرت اولین اجرای رضا صادقی در تهران پس از انتشار آلبوم «زندگی کن» بود. صادقی پیش از این تنها در کنسرت ۲۱ تیر ماه کرج قطعاتی از آلبوم جدیدش را اجرا کرده بود اما برای این کنسرت تعداد قطعات اجرایی بیشتری را در نظر گرفته بود. این کنسرت با استقبال خوب هواداران همراه بود.

پیش از آغاز کنسرت، تیزر قطعه «طهرون» برای حاضرین در سالن پخش شد که از انتشار جدیدترین تک آهنگ رضا صادقی در روز ۱۷ مرداد خبر داد.

کنسرت با قطعه ی قدیمی « فراموش » آغاز شد و انرژی خوبی را در ابتدای کنسرت به حاضرین منتقل کرد.

صادقی پس از اجرای این قطعه به صحبت با حاضرین در سالن پرداخت و گفت: خیلی خوشحالم که در واپسین روزهای رسیدن به سن ۴۰ سالگی در کنار شما دوستان خوبم هستم، و این افتخار نصیب من شده است که در دو سانس در خدمت شما باشم، و سعی می کنیم شبی پر از لبخند، خاطره و حال خوب را رقم بزنیم، مثل همیشه چند عرض کوتاه دارم که همیشه از گفتن آن لذت بردم و به آن افتخار می کنم، این استیج ها، با هم بودن ها و حال خوبمان را مدیون آدم هایی هستیم که بدون منت و غر و فارغ از هر جناحی، صادقانه رفتند و جان دادند تا ما جان بگیریم، شهدا و جانباران بزرگوار و هنرمندان بزرگی که تمام جهان بینی آن ها این بود که خاطره ی مردمشان را در درد ها، رنج ها، و عاشقانه ها زیبا کنند، هنرمندانی چون مرحوم ناصر عبداللهی، مرتضی پاشایی، حسین پناهی و … لطفا به احترام شهدا و جانبازان و پدران و مادران حاضر در سالن ۱۰ ثانیه بایستید و تشویق کنید.

«احساس رویایی» دومین قطعه ای بود که رضا صادقی پس از اتمام صحبت هایش به اجرای آن پرداخت.

رضا صادقی در همان ابتدای کنسرت با بیان جمله معروف «من رضا صادقی عاشقتونم» جو خاصی را در سالن ایجاد کرد.

قطعه «عشق من تویی» از آلبوم «زندگی کن» دیگر قطعه ای بود که توسط رضا صادقی اجرا شد، وی قبل از اجرای آن به معرفی سعید صارمی نوازنده پرکاشن پرداخت و سپس این قطعه با هنرنمایی وی اجرا شد.

مرد مشکی پوش در بخشی از کنسرت و پیش از اجرای قطعه «زندگی کن» به معرفی میلاد ماهان راد مدیر موسسه آراد و مدیر برنامه های خود پرداخت و گفت: پیش از انتشار آلبوم «زندگی کن» برای نام آلبوم با این دوست خوبم مشورت کردم و از او خواستم با توجه به محتوا و نگاهم به آلبوم، نظرش را بگوید، خدا را شکر میکنم نظر او کاملا با نگاه من همراه بود و گفت که نام «زندگی کن» تمام اتفاقی است که مردم ما در این برهه به آن نیاز دارند، و با همه قلب خود تمام تلاش خود را انجام داد که این نام در سطح شهر حک شود و مردم آن را ببینند و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و در سطح شهر بیلبوردهایی که روی آن «زندگی کن» حک شده بود دیده شد، همین جمله «زندگی کن» حجت ما بود برای این آلبوم. لطفا او را تشویق کنید.

پس از این صحبت ها، رضا صادقی از حاضرین درخواست کرد که با نور موبایل های خود و به شیوه جالبی با اجرای این قطعه همراه شوند.

مسعود همایونی نوازنده قدرتمند گیتار الکتریک و از اعضای قدیمی و سابق بند مشکی پوشان، در دو قطعه «بغض و باروت» و «یعنی درد» و با معرفی ویژه رضا صادقی به روی استیج آمد و با انرژی خوب خود هیجان خاصی را در سالن ایجاد کرد.

قطعه «راحت رفت» از آلبوم «زندگی کن» قطعه دیگری بود که با همراهی خاصی توسط هواداران اجرا شد.

در ادامه رضا صادقی قطعه «یعنی درد» را با احساسی متفاوت اجرا کرد، و مسعود همایونی و فاضل پیش در اجرای این قطعه به هنرنمایی پرداختند.

«هست یا نیست» دیگر قطعه ای بود که از آلبوم جدید رضا صادقی اجرا شد، قطعه ای که چند ساعت قبل از آغاز کنسرت، موزیک ویدئوی رسمی آن نیز منتشر شده بود. صادقی قبل از اجرای این اثر، به معرفی مهرناز افلاکیان پرداخت که در موزیک ویدئوی این قطعه ایفای نقش کرده است.

قطعه منتشر نشده «شهر آشوب»، با هنرنمایی اشکان رهبر، نوازنده ی تار که به عنوان نوازنده ی مهمان در این کنسرت حضور داشت، اجرا شد. وی قبل از اجرای این آهنگ، به اجرای تکنوازی پرداخت و حال و هوای خاصی در سالن به وجود آورد. وی همچین در اجرای قطعه «شونه به شونه» نیز به روی استیج آمد و به هنرنمایی پرداخت.

«تلافی» دیگر قطعه ای بود که در ادامه توسط رضا صادقی اجرا شد، در این قطعه نیز رضا صادقی به معرفی نوازنده ای مهمان پرداخت، سیاوش ولی پور، نوازنده کمانچه که قبل از اجرای این قطعه نیز به هنرنمایی پرداخت و مورد تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت.

قطعه محبوب «همه اون روزا» با همصدایی ویژه حاضرین در سالن توسط رضا صادقی اجرا شد.

«میخوامت» آخرین قطعه ای بود که رضا صادقی با اجرای آن با حاضرین در سالن خداحافظی کرد.

گفتنی است در اواسط سانس یک این کنسرت، بند مشکی پوشان با نواختن قطعه «تولدت مبارک»، تولد رضا صادقی را به این شکل به او تبریک گفتند و رضا صادقی نیز در بین دو سانس کنسرت و با حضور خانواده خود و مهمانان ویژه و اعضای بند مشکی پوشان پیشاپیش تولدش را جشن گرفت.

فراموش، احساس رویایی، عشق من تویی، زندگی کن، بغض و باروت، راحت رفت، مشکی رنگ عشقه، نفس، یعنی درد، هست یا نیست، شهر آشوب، گمونم، تلافی، همه اون روزا، شونه به شونه و میخوامت قطعاتی بودند که رضا صادقی به همراه گروهش در این کنسرت به اجرای آن ها پرداخت.

خانواده رضا صادقی، سپیده خداوردی، نیلوفر منصوری، کوروش زارعی، مریم مومن، مونا کرمی، مهرناز افلاکیان و … از جمله مهمانان ویژه رضا صادقی در این کنسرت بودند.

اعضای گروه مشکی پوشان را در این کنسرت، مجتبی ابوالقاسم پور (کیبورد و پیانو)، مسعود نوروزی (ویولن)، وحید شهسواری (کیبورد)، فاضل پیش (گیتار الکتریک)، مرسل وطنی (ساکسفون)، سعید صارمی (پرکاشن)، حسن عیدیان (گیتار باس)، بهزاد اشعاری (درامز)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، رضا آذرنجات (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، عرشیا والی (ترومپت)، سیاوش ولی پور (کمانچه و قیچک)، اشکان رهبر (تار)، تشکیل می داند که به رهبری رضا صادقی، به روی استیج رفتند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری آراد برگزار شد.

متن: صادق سلیمانی

در ادامه عکس های محمد بانی از این کنسرت را مشاهده کنید:

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی