رضا صادقی اماده دوئل بزرگ جشنواره فجر

جشنواره فجر از سال ۷۰ به طور رسمی و به صورت بین‌المللی برگزار شد و علاوه بر گروه‌های داخلی در سبک‌های گوناگون، چند گروه خارجی نیز در جشنواره حاضر شدند و این رویداد موسیقایی شکل بین‌المللی به خود گرفت.در سال ۷۶ گروه بانوان نیز به این جشنواره اضافه شدند که باعث فراگیرتر شدنه موسیقی در جشنواره موسیقی فجر شد.

این جشنواره که هرساله در زمستان و قبل از جشنواره سینمایی فجر برگزار میشود مکانی برای رقابت خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی است. به همین دلیل خوانندگان تمام تلاش خود را برای بهترین اجرا و بهترین قطعات خود انجام می دهند. رضا صادقی که در این سال ها جزو خوانندگان پر اجرا بوده و کنسرت های داخل و خارج از ایران متعددی برگزار میکند هم در جشنواره امسال حضور دارد.
رضا صادقی و گروه مشکی پوشان به رهبری سیدبهنام ابطحی که این روزها در شهرهای مختلف اجراهای قدرتمندی داشتند و هشتم دی در تهران شب فراموش نشدنی را برای هوادارانشان رقم زدند در تاریخ ۲۴ دی ساعت ۱۹ باید به روی استیج سالن میلاد بروند و در برابر داوران -مهمانان و هوادارانشان اجرایی طوفانی داشته باشند.
رضا صادقی در پستی در صفحه شخصی خود نوشت : خوشحالم که خیلی زود کنسرت دیگری در تهران دارم و مشتاق دیدن هواداران جانم و اماده یک اجرای بینظیر هستم.
خرید بلیط های جشنواره موسیقی فجر به صورت اینترنتی و از لینک زیر است.
خرید بلیط

متن : سید سعید احمدمیری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی