مشکی پوشان مرهمی بر درد های مردم (منطقه شمس آباد)

مشکی پوشان به تبعیت از خواننده محبوبشان رضا صادقی؛ همزمان با شب یلدا در اقدامی قابل تحسین با حضور در مناطق محروم به پخش مواد غذائی؛ لباس گرم و … پرداختند.

رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ چندی پیش در اقدامی شایان تقدیر و پس از نمایش ویدیو کودکی بنام علی در کوره های آجرپزی به این منطقه رفت و این منطقه را به مسئولین و مردم معرفی کرد.
پس از حضور رضا صادقی این بار هواداران وی و در اوایل شروع فصل زمستان به سراغ کوره های آجرپزی منطقه شمس آباد رفتند و بسته هایی از مواد غذائی، لباس گرم و اسباب بازی را فراهم و بین ساکنین این منطقه اهدا کردند.
بیش از ۱۴۰ خانوار این منطقه که در کمترین امکانات رفاهی، بهداشتی و حتی ابتدایی ترین موارد زندگی می کنند.

به گفته سید حسین احمدی مدیر کانون هواداران رضا صادقی این اقدام هواداران در راستای انتخاب نام جدید آلبوم رضا صادقی با نام یعنی درد است. این روند همراهی و هم دردی با مردمان کم بضاعت و در ادامه با دیگر فعالیت های غیرمجازی و در دنیای واقعی با همراهی مشکی پوشان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: آلبوم جدید رضا صادقی با نام “یعنی درد” آلبومی است که در آن درون مایه های اجتماعی بیش از پیش به چشم می خورد؛ یعنی درد به کلیه دردهای اجتمای واکنش نشان داده است. هواداران رضا صادقی نیز با هشتگ های #یعنی_درد در فضای مجازی مدتی است این دردها را به نمایش گذاشته اند.

لازم بذکر است رضا صادقی سال گذشته و در شب یلدا آلبوم اینترنتی اش را با نام شب بارونی, جهت حمایت از کودکان کار به فروش رساند. رضا صادقی همواره در مسائل اجتماعی حضور چشم گیری دارد.

در ادامه میتوانید عکس های این حرکت زیبا و قابل تحسین را مشاهده کنید.

عکس: مجتبی فضل فرهادی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی