رضا صادقی: سی دی تاپ تن بدون اجازه من منتشر شده است، پیگیری قانونی می کنم.

سلام به همه ی دوستان خوبم, امیدوارم خوب باشید و روزتون پر از سلامتی.
یه مطلب خیلی مهمی هست که باید حتما خدمتتون بگم, متأسفانه انگار ک یک سی دی تصویری جدیدا به طور رسمی پخش شده , ضمن احترامم به دفتر موسیقی, فقط برام عجیبه این عملکرد که به این سی دی مجوز دادند, به اسم «تاپ تن» که یک شرکت بی نام و نشونی به اسم مدیران شیوه اینکارو انجام داده، من متأسفم برای دوستان که از اعتماد هنرمندا توی استودیو سوء استفاده میکنند و فیلم هایی که میگویند برای آرشیوه و به این شکل ازش استفاده میکنند و بدون اجازه گرفتن از من و تمام دوستانم (حداقل من و احسان خواجه امیری که بی اطلاع بودیم از بقیه خبری ندارم) اینکار رو انجام دادند.
ما اطلاعی نسبت به پخش این قصه نداشتیم و نداریم, و من هم نداشتم و ندارم که اگر داشتم اجازه نمیدادم.
فقط خواستم ک از طریق همین کانال (کانال رسمی رضا صادقی در تلگرام) به گوش دوستان شرکت مدیران شیوه یا هر اسم دیگه ای بگم که من شدیدا پیگیری میکنم این ماجرا رو و اجازه نمیدم هر آدم از راه رسیده ی بی خبر فکر کنه که میتونه توی این اوضاع آشفته ی اتفاقات موسیقی از آب گل آلود ماهی بگیره.
من این قصه رو حتما پیگیری میکنم و شکایتهای لازم رو هم حتما انجام میدم و همچنین از دفتر موسیقی هم خواهش میکنم که بعنوان مدافع اتفاقات هنری این ماجرا رو پیگیری کنند و بررسی کنند و جلوشو بگیرند.

همین …

خواستم شما بدونید گاهی بعضی از آدم های نا آگاه چه بلاهایی سر هنر و هنرمند میارن. و در جریان باشید و اگر اون فیلم رو دیدید بدونید که بنظر من یه شوخیه. دوستتون دارم و خدانگهدار.
رضا صادقی

نظرات

5 پاسخ به “رضا صادقی: سی دی تاپ تن بدون اجازه من منتشر شده است، پیگیری قانونی می کنم.”

  1. على گفت:

    سلام خسته نباشید… حتما پیگیرى کن عمو?? و بقیه هنرمندان هم به پیگیرى این موضوع تشویق کن. ما خسته شدیم دیگه شما معلومه چى میکشى?

  2. محمدمهدی عباسی گفت:

    واقعا فقط جای تاسف داره
    خدا خیرشون نده
    هنر ایران و دارن خراب میکنن 🙁

  3. جواد گفت:

    سلام رضا جان من همیشه عاشقت بودم و شمارا الگوی خودم میدونم تموم دوستام به من میگن رضا صادقی چون مثل شما میخونم فقط نمیدونم چجوری میتونم صداما براتون بفرسم تو کانال شما هم عضوم اگه میشه تو تلگرامتون بتونم باهاتون در تماس باشم

  4. جواد گفت:

    این تلفن منه اگه افتخار بدین به من که یه عمره عاشقتونم یه تماس بگیرید تا بتونم تو رکاب شما باشم۰۹۱۳۴۷۴۲۴۱۸ جواد کریمی

  5. علیرضا گفت:

    خیلی بده که بدون اطلاع یک شخص ازش استفاده بشه اون هم تو چارچوب قانون.امیدوارم پی گیری هاتون نتیجه بده.در ضمن ما رو از روند پی گیری ها و مراحل قانونیش مطلع کنید لطفا.

    Alireza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدید حواست به من باشه
    • حواست به من باشه
    •  تاریخ انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خرید ألبوم
جدیدتو کی هستی؟
    • تو نبودی زندگی قصه ی جذابی نبود
    • آسمون دل دیوونه ی من آبی نبود
    • تو نبودی لب من خنده رو باور نمی کرد
    • گفتن عاشقتم حالمو بهتر نمی کرد
دانلود قطعه
کانال تلگرام رضا صادقی